معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: قطعاً در مسیر خدمت به مردم دولت در کنار و حامی مردم استان سیستان و بلوچستان است و هیچ فاصله و مانعی بین دولت با مردم و نمایندگان آنان وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تک‌روی بنیامین نتانیاهو در اجرایی کردن برنامه اصلاحات قضایی هشدار داد که با ادامه پافشاری نتانیاهو، تل‌آویو به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.
علی اسفندیاری گفت: فاصله‌ی بین تبدیل شدن از یک سرمایه‌گذار کم ریسک به سرمایه‌گذاری که بی محابا پذیرای ریسک می‌شود از یک تار مو به شدت نازک‌تر است.
متئو کواچیچ، خرید جدید منچسترسیتی، در بین بدترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته قرار گرفته است.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
مهاجم تراکتوری‌ها نتوانست اختلاف خود در صدرجدول گلزنان را با رقبای خود بیشتر کند.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن فاصله‌ی بین افزایش حقوق کارگران و قیمت کالا‌های اساسی را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
تست حدت بینایی یک معاینه چشم است که بررسی می‌کند جزئیات یک حرف یا نماد را از فاصله‌ای مشخص چقدر خوب می‌بینید.
جمال رحمتی کارتونیست هم میهن فاصله و شکاف عمیق بین خط فقر و درآمد‌ها را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان دور از سیرجان با فاصله‌ای دو هزار کیلومتری آماده مصاف با پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج می‌شوند.
بازیکن جوان مس رفسنجان تا تبدیل شدن به ستاره مسابقه امروز ورزشگاه آزادی فاصله‌ای نداشت.
فوتبال پرتغال فاصله‌ای تا تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان ندارد و برای این مهم کافی است امشب اسپورتینگ لیسبون یک امتیاز از بازی برابر آینتراخت فرانکفورت کسب کند.
مدافع جوان تراکتور در حالی اولین گل این فصل خود را مقابل سپاهان به ثمر رساند که از نظر آماری بهترین عملکرد را در پست خود داشته است.
این زوج که به تازگی از هم جدا شده‌اند در جریان تماشای بیسبال در فاصله دوری نسبت به هم نشسته بودند و هیچ ارتباطی باهم نداشتند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با فاصله‌ای نسبتا معنادار با آمریکا، در رده دوم رقابت‌های جهانی قرار گرفت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.
ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت.
دو رقیب اصلی انتخابات فدراسیون فوتبال در نزدیک‌ترین فاصله ممکن نسبت به یکدیگر نشستند.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان هشدار می‌دهد که اگر باقی‌مانده گاوخونی هم از بین برود، این تالاب تبدیل می‌شود به یکی از کانون‌های بزرگ ریزگرد؛ این یعنی فاجعه. فاجعه‌ای که پنج استان دیگر را هم درگیر خواهد کرد.
سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۴ عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
امیرعبداللهیان دوست دارد خود را یک دیپلمات موفق نشان دهد. اما پراکندگی قدرت، همه‌چیز را برهم زده است. آن نیروی فائقه‌ای هم که بتواند داستان را برش دهد، نیست. من فکر می‌کردم برجام امضاء می‌شود و بعد بر سر تداوم آن، بین اصولگرایان حاکم دعوا می‌شود؛ اما حالا، قبل از اینکه امضاء شود، دعوا شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ